24 Ağustos 2015 Pazartesi

Tasarımcılar için SEO ipuçları


Standart olarak GIMP ya da Photoshop gibi uygulamalar ile web tasarım hizmetleri veriyor ve sektörünüzü kurumsal SEO danışmanlığı alanına doğru genişletmek istiyorsanız mutlaka bilgi sahibi olmanız gereken bazı kritik SEO ipuçları vardır.

Doğru anahtar kelimeyi hedefle!

Eğer birçok web tasarımcı gibi web sitesini yaptığınız ve SEO danışmanlığı vermek istediğiniz müşterinizin blog makalelerini ve site içeriğini siz yazıyorsanız mutlaka sektöre uygun, arama hacmi yüksek fakat rekabeti de bir o kadar düşük anahtar kelimeler tercih etmeli ve blog yazılarınızı hiyerarşik bir kategoriye uygun olarak oluşturmalısınız. Böylelikle arama motorları sitenizi çok daha rahat tarayabilir ve kategorilendirebilir.
ÖRNEK:
-SEO
 -Site içi SEO
 -Site dışı SEO
 -SEO dersleri
vs.

Sosyal medyanın gücünden faydalanın!

Eğer müşteriniz ya da kendi siteniz için doğal backlinkler inşa edemiyorsanız ve çok büyük riske girerek link satın alımı yapmak istemiyorsanız sosyal medyanın ve sosyal medya paylaşımlarının SEO'ya olan katkısından mutlaka faydalanmalısınız.
Burada kastettiğimiz sadece paylaşımlardan oluşan bir takipçi ve potansiyel müşteri ağı değildir..

Arama motorları, özellikle Google ve Bing herhangi bir sitenin sıralamasına karar verirken Twitter, Facebook, Google+ ve LinkedIn gibi platformlar üzerindeki paylaşımlarına, beğenilerine ve takipçilerine bakmakta, eğer web sitesi ziyaretçileri ile sosyal medyada iletişim halinde ise sıralamasına pozitif olarak etki ettirmektedir.


1 yorum: